فرصت های سرمایه گذاری
"بهره مندی از فرصت تجاری پاویون جمهوری اسلامی ایران – رویداد اکسپو2020 دوبی"
اکسپو بعد از مسابقات جام جهانی فوتبال و بازی های المپیک سومین رویداد مهم دنیا محسوب می شود که با توجه به مدت زمان چند برابری آن نسبت به دو رویداد ورزشی و تنوع موضوعات آن، از اهمیت بیشتری نسبت به آن دو رویداد برخوردار است از این رو به اکسپو، المپیک فرهنگ و ملل هم می گویند. در دهههای اخیر تمامی کشورها سعی دارند به نوعی هویت ملی خویش را به معرض دید عموم جهانیان قرار دهند و هویت خود را با آخرین بازمهندسی به عموم ارائه نمایند .
ایجاد بستر و فرصت سازی جهت عرضه و نمایش جهانی پتانسیلهای موجود و بهرهگیری با رویکرد تجاری از این فرصت در یک بازه زمانی 6 ماهه و پیشبینی بازدید 25 میلیون نفری، فرصتی طلایی برای کشورمان در لوای پرچم جمهوری اسلامی ایران می باشد.
نمایشگاه جهانی 2020 دوبی، نویدی جهت توسعه و رشد فضای کسب و کار و برندسازی خواهد بود شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران اقدام به برپایی پاویون کشورمان در دوبی خواهد نمود و بسترسازی و بهرهمندی بهینه در حوزههای مختلف از جمله اقتصادی آن می باشد .
ستاد ملی اکسپو آمادگی خود را در حوزههای گردشگری، استارتآپها، خدمات فنی و مهندسی، صنایع مخابرات و الکترونیک، صنایع صادرات محور و مذاکرات B2B در زیر زمینههای مورد علاقه تجار و صاحبان صنایع از بازه زمانی 29 مهر 1399 بمدت 6 ماه اعلام می نماید تا شاهد رشد و شکوفایی در صنایع و برندسازی باشیم .
بهرهمندی از این فرصت طلایی و بستر تجاری با رویکرد هویت بخشیدن به برند ایران مستلزم سرمایهگذاری مادی و معنوی می باشد .
در نهایت میتوان اذعان داشت که رویداد اکسپو در بین تمامی کشورهای جهان به یک رویداد انکارناپذیر بدل گردیده است که حضور در آن به منزلهی عمق دادن به ارتباط با دهکده جهانی خواهد بود .
"فرصتهای تجاری پاویون"
1) معرفی محصول در قالب فیلم معرفی ایران به مدت 180 روز، روزی 3 ساعت در video wall
|